
Jak zachować równowagę miedzy życiem prywatnym a zawodowym?
Jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa osób z niepełnosprawnościami?
Na te wszystkie pytania postarają się odpowiedzieć sobie uczestnicy biorący udział w opisanych poniżej warsztatach.
Szkolenie dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (oddział we Wrocławiu) odbywało się od 27.09.2018 r. do 17.10.2018 r.
Zajęcia były podzielone na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich dotyczył: Równowagi między życiem osobisty a zawodowym – brało w nim udział 10 grup pracowników placówki i trwał 160 godzin.
Drugi panel tematów poruszał zagadnienie obsługi klienta z niepełnosprawnościami – w tej części 40 godzinnego warsztatu brało udział 5 grup pracowników placówki. Cały proces edukacyjny został zakończony po 200 godzinach.
Z ankiet przeprowadzonych po szkoleniach wynika, że odbiorcy są bardzo zadowoleni z przebiegu kursu, pozytywnie oceniają treści poruszane w trakcie spotkań, osoby prowadzące, oraz catering.