Dołącz do nas

Dziękuję Ci za zainteresowanie ogłoszeniem o pracę.

Poniżej informacje w zakresie bieżącej rekrutacji:

Strony www, projektowanie i wdrażanie

Branża Kreatywna

Wymiar Pracy: Pełny Etat

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę 100% zdalnie cała Polska

Stanowisko: Praktykant / Stażysta -> Pracownik (zdalnie)

Wynagrodzenie Start -> 3600 zł brutto

PRACa ZDALNa:TAK

Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby tworzącej Strony www, projektowanie i wdrażanie.

Szukamy osoby od Stron www, projektowanie i wdrażanie, która ma już doświadczenie i wiedzę na ten temat, albo ewentualnie ma potencjał do szybkiego rozwoju.

Wymagania:

  • doświadczenie i wiedza na temat Stron www, projektowanie i wdrażanie,

  • odpowiedzialność, odpowiedzialność oraz odpowiedzialność.

  • samodzielność, umiejętność planowania czasu pracy oraz zaangażowanie.

Mile widziane osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności.

Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.

Telemarketing – obsługa klienta + kontakt telefoniczny Aphr Sp. z o.o.

Branża

Administracja, Obsługa klienta

Wymiar Pracy

Etat

Forma zatrudnienia

Umowa o tele-pracę 100% zdalnie cała Polska

Stanowisko

Praktykant / Stażysta (zdalnie)

Wynagrodzenie

2800 zł brutto

MIEJSCE PRACY DOSTOSOWANE DO OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH

NIE

BUDYNEK CAŁKOWICIE DOSTOSOWANY DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ

NIE

MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ

TAK

Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby obsługującej kontakt telefoniczny naszej agencji zatrudnienia i wykonującej zadania związane z weryfikacją i kompletowaniem dokumentów np. sprawdzanie czeklisty, kontakt do klienta, celem uzupełnienia dokumentów albo wyjaśnienia informacji itp. Opcjonalnie kontakt przez maila i FB Messenger. Praca związana ze sporządzaniem dokumentów, z obszaru HR. Zależy nam na osobie dokładnej, zorganizowanej.

Wymagania:

  • odpowiedzialność,

  • samodzielność, umiejętność planowania czasu pracy,

  • zaangażowanie,

  • komunikatywność w szczególności w formie pisemnej.

Mile widziane osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności.

Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.

Copywriting

Branża Kreatywna

Wymiar Pracy: Pełny Etat

Forma zatrudnienia: Umowa o tele-pracę 100% zdalnie cała Polska

Stanowisko: Praktykant / Stażysta -> Pracownik (zdalnie)

Wynagrodzenie Start -> 2800 zł brutto

PRACa ZDALNa:TAK

Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby tworzącej Copywriting.

Szukamy osoby od Copywritingu, która ma już doświadczenie i wiedzę na ten temat, albo ewentualnie ma potencjał do szybkiego rozwoju.

Wymagania:

  • doświadczenie i wiedza na temat Copywritingu,

  • odpowiedzialność, odpowiedzialność oraz odpowiedzialność.

  • samodzielność, umiejętność planowania czasu pracy oraz zaangażowanie.

Mile widziane osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności.

Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.

grafika / video

Branża Kreatywna

Wymiar Pracy: Pełny Etat

Forma zatrudnienia: Umowa o tele-pracę 100% zdalnie cała Polska

Stanowisko: Praktykant / Stażysta -> Pracownik (zdalnie)

Wynagrodzenie Start -> 2800 zł brutto

PRACa ZDALNa:TAK

Profil stanowiska: Praca na stanowisku osoby obsługującej grafikę i/lub video-grafikę do social media, tj. Facebook, Instagram.

Przygotowywanie grafik oraz video-grafik do postów.

Szukamy osoby od grafik oraz video-grafik, która ma już doświadczenie i wiedzę na ten temat, albo ewentualnie ma potencjał do szybkiego rozwoju.

Wymagania:

  • doświadczenie i wiedza na temat grafik oraz video-grafik

  • odpowiedzialność, odpowiedzialność oraz odpowiedzialność.

  • samodzielność, umiejętność planowania czasu pracy oraz zaangażowanie.

Mile widziane osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności.

Oferujemy: Staż a następnie pracę na umowę o pracę.

Miejsce pracy: W miejscu zamieszkania pracownika.

Uwagi: Prosimy o kontakt tylko przez adres email rekrutacja@aphr.pl

Prześlij nam swoje Cv oraz klika słów o sobie.

Poniżej znajdziesz, dodatkowe ogólne warunki pracy i rekrutacji.

Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw
Pracuj dynamicznie i w miłej atmosferze
Zapewnimy Ci stabilne zatrudnienie i regularne wypłaty
Zdobywaj cenne doświadczenie i umiejętności … i rozwijaj się razem z nami!
Szlifuj umiejętność współpracy w zespole

Jeśli więc:
doprowadzasz rozpoczęte sprawy do końca i lubisz mieć nad nimi kontrolę
cieszy cię, kiedy możesz wykonywać dobrze znane ci zadania i robić je w swoim tempie
czujesz się komfortowo wykonując powtarzalne zadania,
cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy
swobodnie czujesz się pracując z danymi oraz programami, które je przetwarzają
odczuwasz przyjemność w pracy wymagającej skupienia i koncentracji

To w takim razie prawdopodobnie będziesz odpowiednią osobą na to stanowisko.
Jeśli jesteś zainteresowany/a i chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się więcej to czytaj dalej.

Dodatkowo otrzymujesz, to co jest najważniejsze, tj.:

Pełne wdrożenie do pracy
Nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Początkowy okres wdrożeniowy, nawiążesz nowe znajomości, otrzymasz wsparcie i szkolenia z zakresu wykonywanych zadań, wdrożenie zaczyna się okresem trwającym około 1 m-ca, kiedy uczysz się naszych oczekiwań, naszych klientów, procedur i swoich zadań.

Stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia
Od razu, od 1 dnia pracy staż a potem umowa o pracę. Zostajesz z nami tylko na 12 miesięcy? W porządku. Planujesz karierę na lata? Jeszcze lepiej!

Różnorodność
Różni klienci, różne zadania. Nie będziesz się nudzić!

Cenne doświadczenie i  perspektywy rozwoju
Wszystkim współpracownikom zapewniamy możliwości awansu i rozwoju kompetencji, w miarę rozwoju wiedzy i umiejętności, co zależy od Twojego zaangażowania.

Możliwość wyboru godzin pracy
Elastyczny czas pracy: lubisz spać do 9? A może masz inne zobowiązania, szkołę? Spoko. Pracujesz wtedy, kiedy chcesz, 8h w przedziale 6-18 byle trzymać się terminów usług u klienta.

Szacunek i możliwość bycia sobą
Wszystkich pracowników traktujemy tak samo, bez względu na to ile mają lat. Firma APHR SP. z o.o.  jest przyjaznym pracodawcą, ponieważ koncentruje się na ludziach.  Wszystko co osiągamy, osiągamy dzięki ludziom, dlatego doceniamy to.Pracując z nami pracujesz z ludźmi, którzy Cię lubią i szanują. Wiemy, że to dzięki Tobie rozwijamy się, więc zadbamy o to, by było Ci dobrze.

Możliwość współpracy w zespole dopasowanym pod względem profili osobowościowych.
Po co ta świadomość siebie i otwartość? Żebyśmy uzupełniali swoje silne strony, lepiej się rozumieli i łatwiej dogadywali, byli efektywni. Chcemy zatrudnić za pierwszym razem właściwą osobę na konkretne stanowisko a Ty z kolei znajdź od razu najlepszą dla Ciebie pracę!.

Każdy profil osobowościowy jest ok, każdy ma swoje talenty, każdy ma swoje mocne i słabe strony. Jednakże my szukamy konkretnego profilu osobowości do danego stanowiska, dla którego delegowane pracę będą przyjemnością. Jednocześnie wykonujesz dobrą pracę i osiągasz satysfakcję z dobrze wykonanej pracy. Kiedy jednak praca nie jest zgodna z naturalnymi predyspozycjami może być katorgą, a jej efekty nie będą satysfakcjonujące ani dla Ciebie ani dla firmy.
Najłatwiej możesz się rozwijać kiedy napędzają Cię Twoje naturalne mocno strony! Szukamy po prostu osób które polubią daną pracę i będą mogły się w niej realizować i czerpać z niej prawdziwą satysfakcję!
Oczywiście, w biurze można poznać także nasze wyniki;)

Jakie nabędziesz umiejętności i kompetencje pracując z nami?
umiejętność wprowadzania danych,
wyszukiwania danych z dokumentów,
analizy dokumentów,
pracy w “chmurze”, z arkuszami Google etc.
obsługa urządzeń biurowych.

Niezbędnik nowego pracownika (co trzeba wysłać w jednej wiadomości):
-CV.
– screeny wyników testów osobowości:
https://www.16personalities.com/pl
http://www.logos.warszawa.pl/test/

Jesteś zainteresowany-a? Jeżeli spełniasz wymagania to od razu wyślij swoje CV oraz   screeny wyników testów – w jednej wiadomości – na adres rekrutacja@aphr.pl�� Bardzo proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.

Po przeanalizowaniu wszystkich nadesłanych do nas aplikacji, kontaktujemy się ze wszystkimi osobami!

Bardzo proszę pytać, odpowiadać przez Messenger/@. Następnie umawiamy się z wybranymi kandydatami na rozmowy telefoniczne i na koniec spotkamy się osobiście!

Dodatkowe informacje:

Lista cech pracownika najlepszych :
koncentracja, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność.

Lista cech najgorszych:
roszczeniowość, lenistwo.

Nasza kultura
opiera się na następujących wartościach: poczucie wspólnoty, entuzjazm, sumienność, branie i dawanie odpowiedzialności, przywództwo przez przykład a nie wykład. W APHR Sp. z o.o. można zacząć od najniższego stanowiska a potem rosnąć i rozwijać się razem z firmą.

Pracujemy w zespole dopasowanym, pomocnym. Kierujemy się “turkusową filozofią”, nasz dekalog to:
1. nie szukaj winnego — szukaj przyczyny
2. nie oczekuj perfekcji — oczekuj postępu
3. unikaj współzawodnictwa — stwarzaj warunki do współpracy
4. nie oceniaj, bo to niszczy — doceniaj, bo to wzmacnia
5. nie mów, co jest źle — mów, co może być lepiej
6. nie pytaj ludzi, co mogliby zrobić lepiej — pytaj co im w pracy przeszkadza
7. nie buduj na kontroli — buduj na zaufaniu
8. nie mów, że ktoś jest zły — mów jak ty się z tym czujesz
9. nie zarządzaj — twórz warunki do samoorganizacji
10.nie bądź nadzorcą — bądź nauczycielem, moderatorem i uczniem

Chcesz tak pracować?? 🙂

FAQ Najczęściej zadawane pytania

  1. Nie mam doświadczenia czy mogę się ubiegać o pracę w Aphr?

Tak. Otrzymasz pełne wdrożenie do pracy, w trakcie płatnej umowy.
Na jakiej podstawie są zatrudniane osoby w Aphr?

  1. Czy APHR oferuje pracę zdalną?

Tak. Nie tylko dla osób niepełnosprawnych, ale także dla uczniów i studentów. Jeżeli będziemy wiedzieli, że jesteś zaangażowany, możesz pracować częściowo zdalnie. Oszczędź czas na dojazd do pracy!

  1. Jakie są godziny pracy?                                                                                 

Zaczynamy w przedziale od godz. 7 do 9. Pracujemy 8 godzin dziennie.                                 

Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna a jak proces rekrutacji?

Rozmowa rekrutacyjna służy, abyś mógł lepiej poznać firmę, zakres obowiązków, wymagania i uprawnienia a my Ciebie. Twoje mocne i słabe strony, Twoje wartości.
Możesz zapytać o cokolwiek chcesz! Zostaniesz zapytany o kilka rzeczy ze swojego doświadczenia zawodowego, o oczekiwania odnośnie pracy, co lubisz robić, a czego nie. Następnie będzie czas na pytania od Ciebie. Z chęcią zaangażujemy Ciebie -0,5-1h – w próbkę Twoich możliwości – do realnego zadania. Poznasz lepiej czego możesz się spodziewać w zwykłym dniu pracy!

Rekrutacja krok po kroku
osoba zainteresowana ogłoszeniem, przesyła na @ swoje CV oraz wyniki ww. testów osobowościowych
kontaktujemy się przez telefon, messenger, @ spotykamy się w biurze (lub na skype z osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności), poznajemy wzajemne oczekiwania, osoba ma możliwość realizacji próbnego zadania, aby zobaczyć “co z czym się je” wstępna umowa na dwa tygodnie, następnie na 3 miesięczny okres próbny a potem już na dłużej, np. na 12 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Jeśli rzetelnie przebrnąłeś – akapit po akapicie – aż tutaj, to moje szczere gratulacje!! Osiągasz nowy poziom w dokładności i skrupulatności 😉 To jest potencjał 🙂

Nagrodą dla Ciebie będzie możliwość zapoznania się już na tym etapie rekrutacji ze szczegółowym zakresem obowiązków:

Zadanie częstotliwość 0-5ważność 0-5trudność 0-5
wyszukiwanie powtarzających się informacji w dokumentach, według ściśle określonej procedury

4

nieomal codziennie

44
wprowadzanie powtarzających się danych do Excela, według ściśle określonej procedury

4

nieomal codziennie

42
przygotowywanie prostych powtarzających się formularzy, zestawień informacji itp., według ściśle określonej procedury

5

nieomal codziennie

43
@ kontakt się z klientami232
wsparcie bieżących procesów: drukowanie, skanowanie, etc., 221
korespondencja pocztowa i kurierska: nadawanie, odbieranie231
sporadycznie telefoniczny kontakt się z klientami.133

Proszę zwróć uwagę na szczegóły i konkrety ww. zadań oraz na ich ocenę na poziomie: częstotliwości, ważności i trudności.
Dlaczego to jest takie ważne? Częstotliwość pokazuje, czy zadanie będzie wykonywane często (i wymaga naturalnych talentów umożliwiających przyjemne jego wykonywanie), czy tylko incydentalnie (więc osoba będzie musiała nagiąć się do czegoś, czego nie lubi, tylko od czasu do czasu).
Poziom oceny „ważności” zadania to informacja dla pracownika, co dla firmy, jest najważniejsze. Na czym ta osoba ma się skupić przede wszystkim. Idealny pracownik musi mieć do tego naturalne predyspozycje.

Naszą misją jest lepsze życie Polaków, poprzez rozwój kompetencji osobowych i zawodowych. Stąd naszą misją szczegółową jest zmiana edukacji w Polsce.

Służymy w sektorze zamówień publicznych. W obszarze edukacji pomagamy nauczycielom, placówkom edukacyjnym w ich rozwoju, umiejętności, kompetencji, warsztatu, w tym nowoczesnych technik nauczania. Zawsze cieszy mnie, gdy ktoś docenia doświadczenie i idącą za tym wiedzę. Kiedy uczestnicy mówią, że będą wdrażać te metody w swojej codziennej pracy, że to jest istotna zmiana warsztatu. Kiedy uczestnicy organizowanych przez nas szkoleń, mówią, że za mało czasu było na omówienie wszystkiego, że chcą więcej takich szkoleń, że następne szkolenia chcą też takie i tylko takie, że uczą się dobrze bawiąc etc.

U nas każdy zmienia edukację, rozwija kompetencje osobowe i zawodowe Polaków … niezależnie od tego jakie jest jego aktualne zadanie, odpowiedzialność. Ja, Agnieszka, Iza, Mateusz każdy z nas!!
Też byś tak chciał/a? 😉

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close