
Tym razem mieliśmy przyjemność pracować na zlecenie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Przedmiotem niniejszego zamówienia było przeprowadzenie instruktażu z dziedziny mediów społecznościowych oraz skutecznej komunikacji ze studentami.
Szkolenia odbyło się 6 listopada 2018 roku w Gdańsku, a naszymi słuchaczami byli głównie rzecznicy uczelni oraz pracownicy biur promocji uczelni (łącznie ok. 100 osób). Podczas szkoleń uczestnicy mieli zapoznać się ze specyfiką uczelnianych Social Mediów oraz zwiększyć swoją świadomość temacie kreatywnego wykorzysta Social Mediów, jak również zapoznać się ze zjawiskami integracji i synergii różnych kanałów komunikacji uczelnianej.
Prowadzone zajęcia przebiegły bardzo sprawnie, Cały proces edukacji uczestników trwał zaledwie 8 godzin szkoleniowych.
Z protokołu przeprowadzenia szkolenia, że szkolenia zostały wykonane zgodnie z umową, harmonogramem i programem.