Eksperyment jako narzędzie służące do poznania rzeczywistości.

11 września 2019

Kto z nas nie eksperymentował? Ale kto robił to naprawdę z głową?

Uczniowie dwóch szkół w Augustowie mają to szczęście, że ich nauczyciele należą do osób aktywnie poszukujących nowych sposobów nauczania, a jednym z nich jest właśnie metoda eksperymentu.

W dniach 21.05-1.06.2018 r. zorganizowaliśmy dla nich szkolenie w ramach projektu UE ”2 jest OK – indywidualny program wzmocnienia atrakcyjności i podniesienia jakości oferty edukacyjnej Szkoły Podstawowej nr 2 i Gimnazjum nr 2 w Augustowie”.­

Do szkolenia przystąpiło 3 nauczycieli klas I – III, 6 nauczycieli klas IV – VII oraz 6 nauczycieli klas VII – VIII i gimnazjum, zatem aby kursy przebiegły sprawnie – uczestnicy zostali odpowiednio podzieleni na grupy, które prowadzone były przez 3 trenerów.

Celem szkolenia było podniesienie umiejętności pedagogów z zakresu metody eksperymentu z matematyki, przyrody, biologii, chemii, fizyki, geografii

W trakcie zajęć uczestnicy znacząco podnieśli swoje zdolności z zakresu twórczego myślenia, jak również została rozszerzona baza metodyczna potrzebna do efektywnego realizowania programów edukacyjnych.Nauczycielom bardzo spodobały się zajęcia – każdy z nich zobowiązał się do wybrania najciekawszego i najbardziej przydatnego punktu z pośród zrealizowanych na zajęciach i wdrożenia jego do swojej codziennej pracy.
Taka postawa kursantów bardzo cieszy i motywuje do działania !

Cały kurs szkoleniowy został zrealizowany w ciągu 120 godzin, a nowe kompetencje zdobyte przez nauczycieli zostały potwierdzone certyfikatem.

Posted in szkolenia dla nauczycieli by admin

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close